ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ
Визначення термінів:
Веб-сайт – для цілей цього Договору публічної оферти, Веб-сайтом є сторінка, розміщена в мережі Інтернет під доменним іменем: https://www.ogc.com.ua/.
Власник Веб-сайту (Адміністратор даних) - Гайдучок Олег Олександрович, який відповідає за обробку персональних даних відповідно до Політики конфіденційності.
Виконавець – Фізична особа - підприємець Гайдучок Ганна Русланівна, (РНОКПП 3405010961), Адвокат Гайдучок Ганна Русланівна, Адвокат Гайдучок Олег Олександрович, далі кожен окремо та усі разом іменовані як “Виконавець”, які розміщують на Веб-сайті інформацію про послуги та на умовах цього Договору беруть на себе зобовʼязання надати послугу Замовнику за цим Договором. Найменування та реквізити Виконавця для конкретного Замовника вказуються в документах, які надсилаються Замовнику щодо надання Послуги, а саме рахунок-фактура або інвойс. Виконавці за цим Договором мають право під час пропонування та надання будь-якої послуги застосовувати знак для товарів та послуг «Oleg Gajduchok & Company Legal Services», на підставі ліцензії правовласника на право використання знаку для товарів і послуг свідоцтво №258333 від 10.05.2019 року.
Ділова репутація – це оцінка підприємницької, громадської, професійної, наукової чи іншої діяльності Виконавця, яку здійснює Замовник шляхом поширення інформації, тобто доведення її до відома хоча б одній особі у будь-який спосіб, в тому числі, але не обмежуючись, шляхом розміщення інформації в мережі Інтернет, друкованих виданнях, розсилках, залишенні відгуків, коментарів, посилань або будь-яким іншим публічним способом, поширення недостовірної інформації, тобто такої, яка не відповідає дійсності, поширення інформації, що порушує особисті немайнові права, тобто або завдає шкоди Виконавцю, його особистим немайновим благам, або перешкоджає Виконавцю повно і своєчасно реалізовувати своє особисте немайнове право.
Замовлення – узгоджене між Виконавцем та Замовником зобов’язання щодо надання визначеної ними Послуги.
Замовник (Клієнт) – будь-яка дієздатна фізична особа, фізична особа - підприємець або юридична особа, резидент/нерезидент України, яка замовила Послугу у Виконавця та приєдналась до цього Договору публічної оферти, крім громадян російської федерації, держав-агресорів, юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства російської федерації та/або держав-агресорів, юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером) якої є російська федерація або держава-агресор, громадянин російської федерації або держави-агресора, або юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства російської федерації або держави-агресора, громадян, юридичних осіб, що підтримують збройну агресію російської федерації проти України.
Матеріали на Веб-сайті – охоронювані результати інтелектуальної діяльності Виконавця, включаючи тексти статей, їх назви, передмови, анотації, фото, ілюстрації, назви знаків для товарів і послуг, знаки для товарів і послуг (торгові марки), логотипи, а також дизайн, структура, вибір, координація, зовнішній вигляд, загальний стиль (дизайн) і розташування змісту Веб-сайту, що входить до складу Веб-сайту і інші об'єкти інтелектуальної власності, які всі разом та/або окремо містяться на Веб-сайті та охороняються відповідно до Закону України «Про авторське право та суміжні права».
Послуги – послуги в сфері права, юридичні, консультативні, інформаційні послуги, інші послуги Виконавця (консультування (усне та письмове), складання документів, процесуальних документів, договорів, інших юридичних документів відповідно до процесуального та матеріального законодавства; представництво та захист прав та інтересів Замовника в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях будь-якої форми власності та галузевої приналежності, та інші послуги в сфері права, юридичні послуги, що визначені чинним законодавством), спрямовані на задоволення потреби Замовника у таких послугах, визначені в цьому Договорі та рахунку, інших домовленостях з Замовником. Виконавець на запит Замовника може надавати інші послуги, які не передбачені цим Договором та не визначені на Веб-сайті.
Публічна оферта – пропозиція Виконавця укласти цей Договір на визначених в ньому умовах, викладена в мережі Інтернет на Веб-сайті за посиланням: https://www.ogc.com.ua/dohovir та в розумінні ст. 633 Цивільного кодексу України є публічною офертою та публічним договором, і, згідно з положеннями ст.ст. 633, 641 Цивільного кодексу України її умови є однаковими для всіх Замовників.
Публічна оферта адресована невизначеному колу дієздатних фізичних та юридичних осіб.
В порядку ч. 2 ст. 642 Цивільного кодексу України, оплачуючи послуги Виконавця, Замовник приєднується до цього Договору та укладає його.
Укладаючи Договір, Замовник підтверджує:
-
повне і вичерпне ознайомлення з його умовами;
-
безумовне та беззастережне прийняття ним його умов;
-
цілковите розуміння змісту своїх зобов’язань за Договором і правових наслідків його укладення;
-
повне і вичерпне ознайомлення, безумовне та беззастережне прийняття умов Політики конфіденційності та Умов використання сайту.
Підтвердженням укладення Договору є квитанція, чек, платіжне доручення, платіжна інструкція, інший розрахунковий документ (в електронній та/або паперовій формі), що засвідчує факт оплати послуг, які є предметом Договору, відповідно до вимог чинного законодавства України, якщо інше не погоджено Сторонами, у письмовій формі.
Виражаючи свою вільну волю та керуючись нормами чинного законодавства України, Виконавець та Замовник уклали цей Договір публічної оферти про надання послуг у сфері права (надалі – «Договір») на наступних умовах:
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Цей Договір є публічною офертою відповідно до ст. ст. 633, 641 гл. 63 Цивільного кодексу України. Цей Договір публічної оферти має таку ж юридичну силу, як договір в паперовому вигляді. Цей Договір містить усі істотні умови укладання Договору - що передбачає можливість безпосереднього ознайомлення Замовника з Послугами.
Умови Договору є однаковими для усіх осіб, які вирішили прийняти умови цього Договору.
Договір є договором приєднання в розумінні статті 634 Цивільного кодексу України, оскільки його умови визначені Виконавцем і можуть бути прийняті Замовником лише шляхом приєднання до запропонованого Договору в цілому.
1.2. У разі прийняття умов цього Договору, фізична або юридична особа, що приймає пропозицію (публічну оферту) про укладення Договору (здійснює акцепт) стає Замовником відповідно до статті 642 Цивільного кодексу України та умов цього Договору. Акцептом (підтвердженням) є оплата/передоплата замовлення Замовником на підставі рахунку-фактури або інвойсу, наданого Виконавцем особисто або через мережу Інтернет за допомогою електронно-комунікаційних систем, в т.ч. через системи електронного документообігу (Вчасно, WhiteDoc, тощо), електронну пошту, месенджери (Viber, WhatsApp, Telegram, Signal, Facebook, Instagram тощо) або іншим способом, або будь-які інші дії, що свідчать про прийняття Замовником цього Договору. Виконавцем за цим Договором є особа, яка виставила рахунок та рахунок якої сплачено/передплачено. Предметом цього Договору є Послуги визначені в цьому Договорі та рахунку, а також інших домовленостях з Замовником, в тому числі зафіксованих через мережу Інтернет, за допомогою електронно-комунікаційних систем, в т.ч. через електронну пошту, месенджери (Viber, WhatsApp, Telegram, Signal, Facebook, Instagram тощо). Акцептуючи цей Договір, Замовник також підтверджує ознайомлення та безумовне прийняття Умов використання сайту та Політики конфіденційності.
1.3. Виконавець використовує Веб-сайт для:
-
розміщення на сайті Послуг та необхідної інформації про них;
-
просування Послуг в мережі Інтернет;
-
доступу на безкоштовній основі Замовника та інших осіб до електронного контенту, розміщеного на Веб-сайті;
-
забезпечення можливості замовити Послугу розміщену на Веб-сайті Замовником.
1.4. Публічна оферта є Договором, згідно з яким надають послуги всі Виконавці, крім випадків, коли вони уклали окремий (індивідуальний) письмовий договір з Замовником. В разі необхідності внесення змін до Договору, така процедура відбувається виключно за ініціативою Виконавця. Нова редакція Договору набуває чинності з моменту її опублікування на Веб-сайті за посиланням https://www.ogc.com.ua/dohovir.
1.5. Послуги надаються Виконавцем в межах розумних строків, якщо інший термін надання послуг не погоджений Замовником та Виконавцем окремо.
1.6. Умови надання Послуг, які розміщені на Веб-сайті є орієнтовними та можуть відрізнятись від реальних умов їх надання. Реальні умови надання Послуг визначаються за домовленістю між Виконавцем та Замовником, враховуючи специфіку Замовлення та процесу надання Послуг.
1.7. За взаємною згодою, Замовник та Виконавець мають право укласти окремий (індивідуальний) договір для врегулювання правовідносин між ними. У випадку укладання окремого (індивідуального) договору, положення цього Договору до таких правовідносин не застосовується.
1.8. Комунікація між Замовником та Виконавцем здійснюється зручним та погодженим способом, включаючи, але не виключно обмін поштою, листування за допомогою електронної пошти, месенджерів та іншого програмного забезпечення, а також проведення online зустрічей за допомогою спеціальних та погоджених засобів комунікації. Будь-яка інформація, яка передана одній Стороні за допомогою вищевказаних каналів зв’язку іншій Стороні вважається доставленою та прочитаною отримувачем з моменту отримання ним інформації або отримання електронних доказів такого отримання.
1.9. Повна або часткова оплата послуг Виконавця згідно виставленого Замовником рахунку-фактури або інвойсу прирівнюється до власноручного підпису Замовника під Договором (здійснення акцепту), а також підтверджує факт повного і безумовного прийняття Замовником умов цього Договору без будь-яких застережень чи зауважень відповідно до статті 642 Цивільного кодексу України. Приймаючи пропозицію Виконавця (публічну оферту), Замовник погоджується з усіма умовами цього Договору і підтверджує, що йому зрозумілий зміст Договору і правові наслідки його укладення.
2. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ЗАМОВНИКА
2.1. Замовник має право:
2.1.1. У будь-який час в рамках дії Договору звертатися до Виконавця з усними та письмовими запитами, що стосуються виконання Замовником умов Договору або процесу надання Послуг. Відповіді на усні та письмові запити надаються Виконавцем звичним каналом звʼязку для Виконавця і Замовника, зокрема, але не виключно, усно засобами телефонного або Інтернет-звʼязку або за допомогою листування з використанням електронної пошти або месенджерів, у робочі години Виконавця (з 10:00 до 17:00 з Понеділка по Пʼятницю), або в інший час виключно за наявної можливості Виконавця, не пізніше, ніж протягом 1 (одного) робочого дня від дня запиту.
2.1.2. Здійснювати контроль виконання Виконавцем своїх зобов'язань, запитувати від нього на будь-якому етапі виконання своїх зобовʼязань - звіту про надані Послуги. Звіт надається в усній або в письмовій формі, в тому числі за допомогою листування з використанням електронної пошти та інших способів листування (месенджери), в обʼємі, що є розумним для формування чіткого розуміння про поточний стан виконання зобовʼязань Виконавцем щодо надання замовлених Замовником послуг, не пізніше ніж протягом 2 (двох) робочих днів від дня запиту. Для формування звіту на запит Замовника Виконавець може використовувати власну CRM-систему.
2.1.3. У разі відмови Виконавця від виконання зобов'язань за цим Договором або недотримання Виконавцем термінів надання Послуг за цим Договором, крім випадків, передбачених п. 2.2., 2.3., 2.4., 3.1.3., 3.3 цього Договору – на дострокове розірвання Договору. Відмова Виконавця від виконання зобов’язань за цим Договором здійснюється у письмовій формі шляхом направлення відповідного повідомлення поштою, в месенджері (Viber, WhatsApp, Telegram, Facebook, Instagram тощо) або електронною поштою.
2.2. Порушення Виконавцем термінів надання Послуг вважатиметься безпідставним простроченням узгоджених строків надання Послуг зі сторони Виконавця. Не вважається недотриманням термінів надання Послуг, якщо таке прострочення настає у зв’язку з:
-
наявністю об’єктивних обставин, які не залежали від волі Сторін та були невідомі Сторонам на момент укладання цього Договору;
-
внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин, у т.ч. внаслідок військового стану в Україні);
-
у випадку, якщо Замовник попередньо проінформований Виконавцем про затримку надання Послуг через будь-які обставини і Сторони усно або письмово погодили новий термін надання Послуг;
-
у випадку, якщо прострочення виникло у зв’язку з діями або бездіяльністю Замовника, надання Замовником недостовірної чи неточної інформації та/або документів;
-
у випадку, якщо прострочення надання Послуг виникло в зв’язку або внаслідок роботи або бездіяльності органів державної влади, місцевого самоврядування, судів усіх інстанцій або інших фізичних та юридичних осіб, від дій яких залежить надання Послуг Замовнику.
2.3. Замовник зобов'язаний:
2.3.1. Надати, у встановлені Виконавцем терміни достовірну інформацію та документи, які Виконавець вкаже як необхідні (усно або письмово засобами стільникового зв'язку, електронної пошти, месенджерів) для виконання своїх зобов'язань за цим Договором.
2.3.2. До початку надання Послуг Замовник зобов'язаний внести оплату згідно з обумовленою з Виконавцем вартістю. Отримання оплати підтверджується банківською квитанцією або іншим чином відповідно до чинного законодавства.
2.3.3. Якщо замовлена Послуга передбачає представництво інтересів Замовника по довіреності - видати для Виконавця та його працівника (-ів) чи залучених осіб довіреність на здійснення всіх необхідних дій (за запитом Виконавця та в терміни визначені Виконавцем та погоджені із Замовником), пов'язаних з наданням Послуги.
2.3.4. Надати Виконавцю актуальні документи, необхідні для виконання ним своїх обов'язків в залежності від Послуги, що надається і актуальну інформацію, які визначені Виконавцем як необхідні для надання послуги. Вимоги до форми та змісту документів від Замовника для надання послуг за Договором встановлюються Виконавцем. Виконавець має право вимагати всі документи, які необхідні для надання Послуг за Договором.
Виконавець звільняється від відповідальності за ненадання або несвоєчасне надання Послуг за Договором у випадку, якщо:
-
Замовником не надані документи, або надані не в повному об’ємі чи не актуальні, або надані несвоєчасно документи, які необхідні Замовнику для надання Послуг у встановлені терміни;
-
Замовником надані недостовірні (в тому числі підроблені) документи;
-
Замовник надав недостовірну або неправдиву інформацію, що вплинула або може вплинути на надання Послуг Виконавцем;
-
Замовник не здійснив відповідної процедури посвідчення документів у нотаріуса, консульської легалізації або апостилювання, тощо.
Надання копій або оригіналів документів здійснюється особистою передачею Виконавцю або особистим курʼєрським, поштовим відправленням за адерсою, наданою Виконавцем Замовнику та у погоджений спосіб.
2.3.5. В погоджені з Виконавцем терміни здійснювати всі необхідні дії, які Замовник повинен виконати особисто, в тому числі, але не виключно: візит до державних органів, органів місцевого самоврядування разом із Виконавцем, працівниками Виконавця, залученими Виконавцем особами, видання довіреності на Виконавця, узгодження змісту документів, надання документів (їх копій), підписання уповноваженими особами Замовника документів, необхідних для надання Послуг, здійснення необхідних платежів в бюджет, оплата податків та зборів, оплата послуг підрядних організацій (нотаріуси, перекладачі, страхові поліси, тощо) тощо.
2.3.6. Своєчасно і в повному обсязі оплачувати Послуги Виконавця. Замовник самостійно несе відповідальність за правильність здійснених ним платежів.
2.3.7. У разі, якщо в процесі надання Послуг відбулось збільшення складності послуг або збільшення часу, необхідного для їх надання, у зв'язку з додатковими обов'язками, які покладаються Замовником на Виконавця (в тому числі, але не виключно: додаткові візити в державні органи, органи місцевого самоврядування замість Замовника, отримання окремих документів замість Виконавця, замовлення перекладу документів, оформлення нотаріальних копій, вчинення інших дій за та від імені Замовника, які необхідні для надання Виконавцем послуг, опрацювання нової інформації від Замовника), Виконавець зобовʼязаний заздалегідь повідомити Замовника про таку зміну умов надання послуг, а Замовник, в свою чергу зобов'язаний на Вимогу виконавця сплатити ці послуги та/або компенсувати витрати додатково.
При збільшенні складності послуг або часу, необхідного на їх виконання, у зв'язку з індивідуальними побажаннями Замовника, які не були узгоджені Сторонами до моменту укладання Договору (тобто в процесі надання послуги), а також у зв'язку з обставинами надання Послуг, що виникли з вини Замовника (в тому числі, але не виключно, запізнення, перенесення зустрічі, запізнення на подачу документів тощо), Замовник зобов'язаний на вимогу Виконавця сплатити ці Послуги за погодженою вартістю або компенсувати прямі витрати Виконавця, що включають:
-
фактично витрачений час Виконавця за діючим погодженим тарифом (погодинна оплата);
-
додаткові витрати, понесені Виконавцем у зв'язку зі зміною умов надання послуг.
2.3.8. Не вчиняти дій, які прямо або опосередковано завдають чи можуть завдати шкоди або можуть принизити чи принижують честь, гідність, ділову репутацію Виконавця та/або інших Замовників, та/або інших осіб, залучених до процесу надання Послуг в межах цього Договору або окремого (індивідуального) договору.
2.3.9. Негайно повідомляти Виконавця про зміну своїх реквізитів, обставини та факти, які є важливими для надання Послуг за Договором.
2.3.10. Не розповсюджувати без письмової згоди Виконавця отримані в процесі виконання Договору консультації, матеріали, роз’яснення, іншу інформацію, яка має пряме відношення до виконання Договору.
2.4. У разі невиконання Замовником зобов'язань за цим Договором, надання Виконавцю недостовірних відомостей, надання документів, що містять неправдиву інформацію, Виконавець звільняється від відповідальності за невиконання або неналежне виконання своїх зобов'язань. Замовник усвідомлює та погоджується з тим, що Виконавець не несе відповідальності за невиконання або неналежне виконання своїх зобов'язань за цим Договором внаслідок невиконання або неналежного виконання своїх обов'язків працівниками (службовцями) третіх юридичних і фізичних осіб (служб доставки, державних органів і т.д.), а також в результаті некомпетентних та/або неправомірних дій і рішень третіх фізичних (працівників, службовців) і юридичних осіб (суди, органи влади, правоохоронні органи, тощо).
2.5. Замовник з метою реалізації положень цього Договору наділяє Виконавця правом представляти його інтереси і здійснювати від його імені дії, які створюють юридичні наслідки. В передбачених чинним законодавством випадках - зазначене вище закріплюється відповідним документальним чином.
3. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ВИКОНАВЦЯ
3.1. Виконавець має право:
3.1.1. Передавати свої права та обов'язки за цим Договором залученим третім особам на власний розсуд, при цьому Виконавець залишається відповідальним за дії або бездіяльність таких залучених осіб.
3.1.2. Передавати відомості, в тому числі персональні дані та конфіденційну інформацію, які він отримав від Замовника в процесі реалізації цього договору залученим третім особам без письмової згоди Замовника. Під час передачі інформації та даних третім особам, Виконавець дотримується вимог Політики конфіденційності та відповідного профільного законодавства, якщо інформація підпадає під дію такого законодавства.
3.1.3. Відмовитись від надання Послуг за цим Договором та розірвати договір в односторонньому порядку, з повідомленням Замовника усно або засобами телефонного звʼязку або електронною поштою або з використанням месенджерів (Viber, WhatsApp, Telegram, Facebook, Instagram тощо) у випадку:
3.1.3.1. Якщо Замовник без відома Виконавця втручається в процес надання Послуг. Під втручанням Замовника в процес надання Послуг розуміється будь-який вплив Замовника на результат або процес надання Послуг, співпрацю з іншими спеціалістами для надання узгодженої з Замовником Послуги або будь-які інші дії або бездіяльність, які вчиняються Замовником самостійно та без відома чи письмового погодження з Виконавцем та стосуються процесу надання Послуг або впливають чи можуть вплинути на результат надання Послуг Виконавцем.
3.1.3.2. Замовник вчиняє будь-які дії щодо повернення коштів, сплачених Виконавцю та/або має заборгованість перед Виконавцем.
3.2. Виконавець зобов'язаний:
3.2.1. Оперативно (протягом одного робочого дня) надавати інформацію на запити Замовника. Надання інформації Виконавцем на запит Замовника стосується процесу надання Послуг та не є юридичною консультацією. Замовник без дозволу Виконавця може використовувати надані йому у відповідь відомості на свій розсуд, однак, Виконавець не несе відповідальності за будь-які дії Замовника, якщо такі дії Замовник вчинив самостійно без погодження з Виконавцем та на підставі власного трактування отриманої від Замовника інформації.
3.2.2. Визначити форми й обсяги наданих Замовником документів та інформації, необхідних для виконання Замовлення, відповідно до вимог чинного законодавства та виходячи з власних знань і практики. У випадку будь-яких змін в законодавстві або юридичній практиці, Замовник на вимогу Виконавця зобов’язується надати додаткові документи або інформацію, яка необхідна для надання Послуг за цим Договором, у встановлені Виконавцем терміни.
3.2.3. Здійснити надання Послуг в узгоджений з Замовником термін та на погоджених умовах. Початок погодженого терміну починається з моменту передачі Замовником всіх визначених Виконавцем документів та визначеної Виконавцем інформації, а також передачі Виконавцю, підписання всіх документів зазначених Виконавцем (за необхідності) та здійснення оплати послуг за Договором. Про завершення надання Послуг за цим Договором, Виконавець сповіщає Замовника в усній або в письмовій формі або за допомогою месенджерів (Viber, WhatsApp, Telegram, Facebook, Instagram тощо), мобільного зв’язку, поштою, факсом, електронною поштою.
3.2.4. Негайно, за першої розумної можливості, повідомляти Замовника про неможливість виконання його доручення або ускладнення, що виникають в процесі виконання доручення.
3.3. У разі відмови Замовника від продовження надання Послуг по даному Договору, систематичного (два і більше разів) невиконання Замовником своїх зобов'язань за цим Договором, зупинки процесу надання Послуг з вини Замовника більш ніж на 10 (десять) робочих днів з моменту акцептування цього Договору, Виконавець має право на дострокове розірвання цього Договору, про що в письмовій формі повідомляє Замовника, за допомогою месенджерів (Viber, WhatsApp, Telegram, Facebook, Instagram тощо), мобільного зв’язку, пошти, факсу, електронної пошти.
3.4. Офіційні платежі, судові збори, банківські послуги, послуги нотаріуса, перекладача й інші офіційні платежі (витрати) та збори не входять до вартості Послуг Виконавця. Вищенаведені витрати сплачуються Замовником окремо та/або додатково компенсуються ним на користь Виконавця до початку виконання замовлення, якщо інше не визначено між Замовником та Виконавцем, в ході комунікації в межах Договору між сторонами.
4. УМОВИ ОПЛАТИ ПОСЛУГ
4.1. Оплата Послуг відбувається згідно з цінами які узгоджені Сторонами та визначені в рахунку-фактурі або інвойсі на оплату послуг Виконавця. Крім цього, Виконавець залишає за собою право змінити вартість послуг в залежності від обсягу самих Послуг, що надаються Замовнику, або умов надання таких послуг.
4.2. Вартість послуг в іноземній валюті встановлюється відповідно до курсу обміну іноземної валюти, який визначений Національним банком України на дату виставлення рахунку.
4.3. Рахунок на оплату Послуг (рахунок-фактура, інвойс) надається Замовнику після узгодження вартості Послуг, витрат та інших обставин, які мають значення для надання Послуг. Оплата Замовником вартості Послуг Виконавця є підтвердженням згоди Замовника придбати Послуги Виконавця відповідно до умов цього Договору публічної оферти та погодженого Замовлення.
4.4. Після отримання повідомлення Виконавця про завершення надання Послуг за цим Договором, Замовник зобов'язується отримати результати наданих Послуг Виконавцем (документи, письмові та усні консультації і т.д.). Відмова Замовника від отримання результатів наданих Послуг, несвоєчасне отримання результатів наданих Послуг Замовником не вважається порушенням Виконавцем зобов’язань за договором. У випадку, коли результатом надання послуг зокрема є передача Замовнику документів, що прямо повʼязані з виконанням Договору а Замовник не отримує такі документі більше ніж 30 днів від моменту повідомлення Замовника Виконавцем про необхідність отримання таких документів та за умови, що такі документи перебувають фактично в офісі Виконавця - Замовник сплачує на користь Виконавця компенсацію за зберігання документів в розмірі 100 грн за кожен день зберігання таких документів, починаючи з 31 дня від моменту повідомлення Виконавцем Замовника про необхідність отримання таких документів.
4.5. Витрати, які необхідні для надання послуг Виконавцем компенсуються Замовником попередньо. Виконавець має право не починати процес надання Послуг до отримання компенсації усіх витрат.
4.6. Одностороння відмова Замовника від оплачених Послуг не передбачає повернення Замовнику коштів за оплачені Послуги, однак Сторони спільно можуть погодити повернення або часткове повернення вартості оплачених Послуг у випадку, якщо Виконавець не приступив або частково приступив до надання замовлених Послуг.
4.7. У випадку розірвання Договору з підстав зазначених у п.3.3. та п.3.1.3.2. цього Договору Послуги вважаються наданими, а вартість надання Послуг складає розмір фактично проведених Замовником оплат в межах цього Договору.
4.8. У випадку оплати послуг за цим Договором у спосіб, який прямо передбачає фіскалізацію, тобто видачу фіскального чеку Виконавцем Замовнику, з використанням РРО чи ПРРО, акцептуючи цей Договір Замовник надає свою згоду отримувати фіскальний чек в електронній формі шляхом направлення такого електронного фіскального чеку через месенджер або електронну пошту, які використовуються між сторонами для комунікації в межах цього Договору.
5. ПРОЦЕС НАДАННЯ ПОСЛУГ
5.1. Послуги надаються Виконавцем з дотриманням високих стандартів професійності. Виконавець зобов’язується надати Послуги якісно та своєчасно, в межах узгоджених з Замовником умов надання Послуг.
5.2. Послуги вважатимуться наданими Виконавцем належним чином та в повному об’ємі за умови виконання однієї з таких умов:
-
Замовник отримав Послуги після оплати таких Послуг;
-
Замовник отримав обумовлений результат наданих Послуг Виконавцем. Підтвердженням передачі документів може бути Акт приймання-передачі, поштовий опис, відповідний лист-повідомлення Замовнику в месенджері (Telegram, WhatsApp, Viber та інш.), телефонним звʼязком, електронній пошті від Виконавця;
-
Замовник підписав Акт приймання-передачі наданих послуг;
-
Замовник сплатив рахунок (рахунок-фактуру, інвойс), виставлений Виконавцем за надані послуги;
-
Замовнику було надіслано/повідомлено з фіксацією такого повідомлення інформацію про готовність до видачі документів, які Замовник має забрати особисто;
-
в інших випадках, які визначені законодавством України або Договором.
5.3. Рахунок-фактура, інвойс може вважатися сторонами документом, що підтверджує факт надання Послуг за умови дотримання наступних вимог:
5.3.1. Рахунок-фактура містить наступну інформацію:
-
дата та номер виставлення;
-
найменування та реквізити Сторін;
-
зміст, обсяг та вартість наданих Послуг;
-
платіжні реквізити;
-
особистий, діджитал або кваліфікований електронний підпис Виконавця.
5.3.2. Надходження оплати за надані Послуги згідно рахунку-фактури за необхідністю може бути підтверджено банківською випискою, довідкою, або іншим відповідним документом з боку Виконавця.
5.4. Рахунок-фактура може бути виставлений в електронному вигляді з дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
5.5. У разі 100% передоплати за послуги, факт їх надання може бути підтверджений одним із способів, передбачених п. 5.2 цього Договору, а також додатково, у разі наявності окремої домовленості між Сторонами, це може бути: підписаний Акт приймання-передачі, поштовий опис, відповідне повідомлення Замовнику в месенджері (Telegram, WhatsApp, Viber та інш.) або електронній пошті від Виконавця. Сторони погодили, що підписання акта надання послуг є не обов’язковим.
5.6. Замовник в момент прийняття Послуг має право відмовитись від прийняття Послуг, якщо він доведе наявність ознак неякісного або несвоєчасного надання Послуг, що виникло з вини Виконавця. В такому випадку, Сторони домовляються про усунення недоліків.
5.7. Послуги вважатимуться наданими якісно, своєчасно, в повному обʼємі та прийнятими Замовником, якщо у Замовника відсутні обґрунтовані претензії та протягом 5 робочих днів, починаючи з наступного робочого дня від дня підтвердження виконання Послуг, способом зазначеним у п.5.5. та п.5.6. цього Договору до Виконавця не надійшло від Замовника мотивованих зауважень/заперечень у письмовому вигляді, шляхом мобільного/електронного зв’язку, або за допомогою месенджерів) щодо якості наданих Послуг. У такому випадку Послуги вважаються такими, що відповідають умовам Договору та є прийнятими Замовником без зауважень.
6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ТА ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
6.1. Сторони вирішують усі розбіжності і суперечки, які можуть виникати при реалізації цього Договору або в зв'язку з ним шляхом переговорів з обов'язковим дотриманням досудового порядку вирішення спорів. У разі, якщо згоди не буде досягнуто, всі суперечки з приводу виконання цього Договору вирішуються в судовому порядку відповідно до чинного законодавства України.
6.2. Замовник зобовʼязується відшкодувати Виконавцю будь-які збитки (реальні збитки, упущену вигоду, будь-яку шкоду нанесену діловій репутації), які були спричинені Виконавцю діями або бездіяльністю Замовника, його працівниками або залученими особами, у тому числі, але не виключно, Замовник зобовʼязується компенсувати Виконавцю фінансові витрати на правову допомогу.
За правилами визначеними в абзаці першому цього пункту, відшкодовується також шкода завдана Замовником, в результаті якої порушено тією чи іншою мірою права й охоронювані законом інтереси, честь, гідність і ділова репутація, у тому числі, але не виключно, шляхом розміщення інформації, оголошень, відгуків, що можуть негативно вплинути на честь, гідність та ділову репутацію Виконавця та/або інших осіб.
6.3. Сторони звільняються від відповідальності за неналежне виконання своїх обов’язків, якщо таке невиконання виникло в зв’язку з дією обставин, які неможливо було передбачити під час укладання Договору та/або дії обставин непереборної сили. У разі настання обставин неможливості повного або часткового виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим Договором, про які Сторони не знали і не могли знати на момент укладення цього Договору і які мають характер непереборної сили (форс-мажор). Сторони зобов'язані своєчасно повідомляти одна одну про настання таких обставин, в термін не пізніше ніж 30 календарних днів з дати виникнення таких обставин. Обставини форс-мажору мають бути підтверджені відповідним сертфікатом Торгово-промислової палати України.
6.4. Будь-які збитки, які Замовник може понести у разі умисного або необережного порушення ним будь-якого положення цього Договору, а також внаслідок несанкціонованого доступу до комунікацій Замовника не відшкодовуються.
6.5. Виконавець не несе відповідальності за:
6.5.1. Затримки або збої в процесі здійснення операції, що виникли внаслідок непереборної сили, а також будь-якого випадку неполадок в телекомунікаційних, комп'ютерних, електричних та інших суміжних системах.
6.5.2. Дії систем переказів, банків, платіжних систем і за затримки, пов'язані з їх роботою.
6.5.3. Невиконання Замовником умов щодо надання інформації, документів, оплати супутніх витрат, вчасної подачі документів, даних, візитів в держ органи, інформація про які була надана Виконавцем Замовнику.
6.5.4. Дії, рішення, бездіяльність третіх осіб, незалежні від волі Виконавця (рішення державних органів, судів, органів місцевого самоврядування, правоохоронних органів, контролюючих органів, їх працівників, третіх юридичних та фізичних осіб і їх працівників, тощо).
7. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ
7.1. Договір набуває чинності з моменту його акцептування і діє до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань.
7.2. Кожна із Сторін має право ініціювати розірвання Договору. При цьому ініціатор розірвання договору повідомляє іншу Сторону про свій намір щодо припинення дії Договору не пізніше, ніж за 20 робочих днів. Вважається, що повідомлення зроблено належним чином, коли його надіслано рекомендованим листом або за допомогою месенджерів (Telegram, WhatsApp, Viber та ін.) або електронною поштою або телефонним звʼязком.
8. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ
8.1. Обробка персональних даних Замовника здійснюється відповідно до Політики конфіденційності, яка є невід'ємною частиною цього Договору. Замовник підтверджує, що ознайомлений та погоджується з умовами Політики конфіденційності. Виконавець забезпечує збереження конфіденційності всієї інформації та документів, які отримані від Замовника відповідно до Політики конфіденційності.
8.2. Виконавець забезпечує належне зберігання такої інформації і документації та її захист від крадіжки, псування, втрати або несанкціонованого доступу, за винятком випадків, коли така передача або розкриття здійснюється органам влади (включаючи органи підтримки правопорядку) відповідно до вимог чинного законодавства України.
8.3. З моменту укладання цього Договору Замовник надає право Виконавцю та третім особам, залученим виконавцем для виконання замовлення на збір та обробку своїх персональних даних (включаючи збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізацію, передачу), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем, а також інші види діяльності, які можуть виконувати Сторони щодо персональних даних в письмовій (паперовій), електронній та інших формах) зокрема, але не виключно, таких персональних даних: ім’я, прізвище, по батькові, дата народження, дані документу, що посвідчує особу (номер, серія, дата видачі, орган видачі тощо), реєстраційний номер облікової картки платника податків (податковий номер), витяг даних з державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, система оподаткування, інформація про освіту та кваліфікацію, номер телефону, адреса електронної пошти та інші дані, добровільно надані з метою забезпечення реалізації договірних відносин між Сторонами, ведення бухгалтерського та управлінського обліку, проведення рекламних кампаній та маркетингових розсилок та досліджень, надсилання інформаційно-телекомунікаційними засобами зв’язку (електронною поштою, мобільним зв’язком, через месенджери, застосунки, соціальні мережі тощо) електронних комерційних повідомлень, комунікації та відносин з органами державної влади та органами місцевого самоврядування, а також для інших цілей, що охоплюють законний інтерес Виконавця із дотриманням вимог законодавства України у сфері охорони та захисту персональних даних.
8.4. Укладенням цього Договору Замовник надає згоду на обробку своїх персональних даних для цілей виконання цього Договору, у тому числі для комунікації, надання послуг, ведення обліку та виконання вимог законодавства. Крім того, для виконання умов Договору персональні дані можуть бути передані третім особам (нотаріусам, перекладачам, державним органам, органам місцевого самоврядування, тощо), можуть бути використані Виконавцем для направлення клопотань, заяв, запитів, адвокатських запитів в інтересах Замовника до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, до фізичних та юридичних осіб.
8.5. Укладенням Договору Замовник підтверджує, що він повідомлений (без додаткового повідомлення) про права суб’єкта персональних даних, встановлені Законом України "Про захист персональних даних", мету обробки персональних даних, склад і зміст зібраних персональних даних, а також умови доступу до персональних даних третіх осіб. Крім зазначеного вище, права Замовника як суб'єкта персональних даних, порядок їх реалізації та інша інформація щодо обробки персональних даних визначені у Політиці конфіденційності, що є невідʼємним додатком до цього Договору.
9. ПРАВА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ
9.1. Виконавцю належать виключні права на об'єкти інтелектуальної власності, створені під час виконання Договору, включаючи права, передбачені законодавством України та міжнародно-правовими актами.
9.2. Виключні права Виконавця на об'єкти інтелектуальної власності, створені в процесі виконання Договору, поширюються на готовий об'єкт інтелектуальної власності (в електронній, паперовій та інших формах), а також на матеріали, отримані в процесі його створення, на аудіо- та відеозапис, незалежно від мови та форм вираження, включаючи компіляції даних та програмне забезпечення, в тому числі консультації та розʼяснення надані усно, онлайн та письмово.
10. ЗАСТЕРЕЖЕННЯ
10.1. Замовник розуміє та усвідомлює, що будь-які матеріали або інформація, яка викладена на Веб-сайті не є юридичною консультацією та не може бути застосованою для Замовника без фахової консультації щодо конкретної ситуації Замовника.
10.2. Всі майнові права на матеріали належать власнику Веб-сайту. Матеріали чи будь-які інші об’єкти інтелектуальної власності, які розміщені на Веб- сайті без дозволу особи, яка володіє майновими правами на такі об’єкти. Приймаючи умови цього Договору, Замовник підтверджує свою згоду не використовувати без дозволу Виконавця матеріали, які розміщені на Веб-сайті для власних цілей.
10.3. Обов’язки Виконавця перед Замовником, об’єм, вартість та строки послуг, які мають бути надані, узгоджуються з Замовником до моменту укладання Договору. Замовник розуміє, що внесення будь-яких змін щодо замовлення, якщо такі зміни передбачають додаткову роботу для Виконавця можливі за взаємною згодою сторін та у випадку погодження Замовника на додаткову оплату вартості Послуг.
11. ІНШІ УМОВИ
11.1. Цей Договір діє для всіх Замовників, за винятком тих, з ким діє окремий (індивідуальний) договір з Виконавцем.
12. АДРЕСА ТА РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦІВ:
Адвокат Гайдучок Олег Олександрович, Email: office@ogc.com.ua
Адвокат Гайдучок Ганна Русланівна, Email: anna@ogc.com.ua
Фізична особа – підприємець Гайдучок Ганна Русланівна
Адреса: 03067, Україна, м. Київ, вул. Машинобудівна 37, офіс 103, тел.: +38 (068) 682-32-55
Поточна редакція Договору діє з 15.10.2025.
